با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ آموزش مهارت‌های حرفه معلمی در دوره یکساله دانشگاه فرهنگیان
زیارت عاشورا

معلم

رئیس مرکز برنامه ‎ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش گفت: حرفه معلمی طی یک ‎سال به پذیرفته ‎شدگان آموزش استخدامی داده می ‎شود و میزان دروس ارائه شده در این دوره تفاوتی با دوره چهارساله ندارد.

به نقل از مهر:محمد حسن سلیمی‌جهرمی  درباره ناکافی بودن دوره آموزش حرفه معلمی برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان ماموریت تربیت دبیر را برعهده دارد.

وی افزود: واحدهایی که مربوط به حرفه معلمی است، شامل دروس علوم تربیتی و روانشناسی رشد می‌شود که در دانشگاهها چهار سال طول می‌کشد، اما به طور فشرده می‌توان آنها را در یک سال ارائه داد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش بیان کرد: میزان درسی که دانشجویان معلمی در دانشگاهها می‌خوانند خیلی تفاوت با این دوره یکساله ندارد و درس‌های مربوط به حرفه معلمی طی یک‌سال به پذیرفته‌شدگان آموزش و پرورش ارائه خواهد شد.

آزمون استخدامی ۵ هزار نیرو در وزارت آموزش و پرورش ۲۷ شهریورماه برگزار می‌شود و پذیرفته‌شدگان در دانشگاه فرهنگیان یک‌سال دوره آموزشی را خواهند گذراند و پس از آن مجددا یک آزمون دیگر از آنان گرفته می‌شود.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:, | 15:4 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |